BILJEŽIMO STALNI RAST I RAZVOJ

CaDa Solutions d.o.o. je BPO (Business Process Outsourcing) kompanija osnovana u aprilu 2016. godine sa sjedištem u Sarajevu, Tuzli i Zenici. Trenutno zapošljavamo preko 300 edukovanog i stručnog kadra sa stalnom tenedencijom rasta i razvoja.

Outsourcingom se kreiraju nova radna mjesta i to za kvalifikovane – obrazovane radnike, što je jedan od naših primarnih ciljeva.

Orijentirani smo svjetskom tržištu, trenutno radimo za velike svjetske kompanije te smo prepoznatljivi kao uspješna, perspektivna i stabilna internacionalna multijezična kompanija.

Uspostavili smo i primjenjujemo Sistem za upravljanje kvalitetom u svim procesima prema međunarodnom standardu ISO 9001:2015, što doprinosi kontinuiranom i trajnom pobljšanju kvalitete naših usluga.

Na savremenom konkurentnom i poslovnom tržištu koje se razvija, mnoge organizacije pojednostavljuju svoje poslovanje kroz outsourcing kako bi povećale svoju efikasnost. Outsourcing podrazumijeva prepuštanje dijela poslovnih aktivnosti kompanije vanjskom partneru. Formalno, BPO možemo definirati kao “delegiranje jednog ili više informacijsko-tehnoloških-intenzivnih poslovnih procesa na vanjskog pružatelja usluga, koji administrira i upravlja odabranim procesima na temelju definiranih i mjerljivih mjerila učinkovitosti.

Uz znanje i rad kroz proces outsourcinga mi pomažemo našim klijentima da ostanu agilni, da adekvatno i brzo reaguju na uslove poslovanja i da efikasno upravljaju troškovima i ljudskim resursima.

Naše usluge usklađujemo sa potrebama klijenata kako bi kreirali uslugu prilagođenu njihovim poslovnim strategijama i potrebama.

  • Zaprimanje narudžbi
  • Administracija firme
  • Unos podataka (data entry)
  • Data mining
  • Unos podataka (data entry)
  • Ljudski resursi
  • Platni promet
  • Statističke analize
  • Digitalizacija podataka
  • Računovodstvo
  • Robno-materijalno poslovanje

U CaDa BPO kompaniji možemo outsourcovati gotovo sve usluge ili segmente poslovanja koji ne podrazumijevaju fizički kontakt sa kupcem, tj. konzumentom proizvoda/usluge, od prevođenja dokumenata, korisničke podrške, prodaje, pa sve do web programiranja, obrade podataka, razvoja web stranica, aplikacija, softwera, unosa sadržaja i brojnih drugih usluga.

Za nas radi stručan, obrazovan i kvalifikovan kadar koji je u stanju ispuniti razne vrste potreba i preuzeti dio ili cijele poslovne procese naših klijenata. Stručnost, obrazovanost, preciznost, pedantnost, pouzdanost, povjerljivost, efikasnost, odgovornost su osobine koje posjeduje svaki naš uposlenik. Kontinuirano investiramo u njihovo osposobljavanje i usavršavanje jer su oni srce i duša kompanije te im nastojim pružiti izvrstan ambijent za rad. Od kvaliteta ljudskih resursa ovisi i kvalitet naših usluga te je naš fokus usmjeren na njih. Njegujemo ih i predani smo u pružanju svih alata koji su im potrebni za efikasan rad i izgradnju uspješne karijere.

Svaki naš uposlenik je osiguran, ima fiksnu, redovnu i adekvatnu platu, bonuse, stabilan posao, precizno i fleksibilno radno vrijeme, mogućnost napredovanja.

Osim poslovnog, CaDa tim živi i svakodnevni društveni život te naši uposlenici uživaju sve benefiti svoga radnog mjesta. Kao društveno odgovorna kompanija organizirali smo niz sadržaja i aktivnosti koji su u svijetu prepoznati kao izuzetno korisni za fizičko i psihičko zdravlje uposlenih osoba. Zadovoljan i uposlenik i klijent – naša je pobjeda.

Kao mlada, uspješna i kompanija koja bilježi brzi rast i razvoj, u kontinuiranoj smo potrazi za kvalitetnim i obrazovanim kadrom. Pružamo mogućnost zaposlenja svakoj radno sposobnoj osobi koja aktivno govori strane jezike, ambiciozna je, snalazi se u timskom radu, spremna je na edukaciju i usavršavanje.

O svim našim aktivnim oglasima i uslovima, možete se informirati na web stranici i poslati vašu biografiju. Naša vrata su otvorena.

AKTUELNI OGLASI

Moderan prostor, ugodna atmosfera?

Moderno opremljeni poslovni prostori, ugodna radna atmosfera, fiksna plata plus bonusi, organiziranje team buildinga, igraonica za djecu i brojne druge pogodnosti.

Moderan Office

Svi naši poslovni prostori su moderno uređeni i opremljeni. Uglavnom se radi o open space prostoru sa dodatnim sadržajima kao što su kuhinja, coffee bar, kuhinja, fitness sala, prostor za odmor te posebne kancelarije za sastanke, školovanje i rukovodstvo. Osjećat ćete se ugodno.

Ugodna atmosfera

Strogo pazimo prilikom izbora kandidata jer nam je jako bitna pozitivna atmosfera u svim našim poslovnicama. Svi naši saradnici su prijateljski raspoloženi, spremni pomoći, obrazovani su i društveno odgovorne osobe. Cilj svih nas je da sa osmijehom dođemo na posao, i da se sa osmijehom vratimo kući.

UPOZNAJTE NAŠ TIM

Sa našim stručnim timom uspješno poslujemo godinama. Spremni smo obučiti svakog novog saradnika i agenta da postane kvalitetan, produktivan i da pruži vrhunsku podršku i uslugu. O svakom saradniku brinemo kao o članu porodice.

Mirela Đedović
Školovanje i kvalitet

Adis Kovačević
Operativa

Alma Sofradžija
HR

Nedim Šabeta
Razvoj

Azra Ramičević
Administracija